המורה מזמינה שש תלמידות שאוהבות תה.
הן שותות, המורה מתעניינת: כמה כפיות סוכר יש לדעתך בתה?
המורה מבקשת לזכור את התגובות של התלמידות לאחר השתייה.
למה לא הגבתן באותה הדרך?. לכולכן היה את אותו התה בדיוק עם 5 כפיות סוכר!
כי למרות שאתן באותה כיתה ויש לכן דברים דומים וזהים אתן שונות וייחודיות ובגלל שכל אחת ייחודית ממילא יש לכם טעם שונה לכל אחת יש מיוחדות בפני עצמה. כאן ראינו איך שאחת יותר רגישה למתוק ואחת פחות.
מעבירים שקיות, בכל שקית יש חתיכה ריחנית אני רוצה לשמוע מה האסוציאציות שעלו לכן – – –
המורה מקשה: אותה כיתה, אותה שעה, אותו ריח, ואתן אומרות לי דברים שונים וגם עם התה. למה? משהו רוצה להסביר לי למה זה? כי זה לא משנה אם יש לך דברים דומים וזהים אלו בסה"כ נתונים משותפים אבל כל בת ובת שיושבת פה היא שונה, ייחודית כי יש לה נתונים מיוחדים שמייחדים אותה! לכל בת יש מקום שבו היא תפקיד ראשי על הבמה וממילא גם הטעם שלה שונה.
חלוקת דפים
קריאת קטע קצר על בחורה שלא ידעה על זה.
קריאת סיפור
מסקנות אסוציאטיביות: נשמע ממש דיכאון באיזה מבט היא מסתכלת על עצמה במבט שלה על עצמה או של חברה על עצמה? במבט של חברה, עם השפיטה, ההסתנוורות מכריזמה, מכישורי במה, הבנות האלו שתמיד תפקיד ראשי, רוקדות ושרות, יוצאות לעזור / מדריכה מדריכה לפני המחנה, אחראיות על האוכל בערב חברותי זה רק 10% מהחברה לא יתכן ש – 90% הוא סתם, תפאורה!
אז אם אני אומרת שלא יתכן ש – 90% זה רק תפאורה אז איך נדע שהם מיוחדות מה צריך לעשות בשביל זה כי אני לא רואה את זה?
טוב בשביל להבין את זה אני רוצה לעשות טסט האבקות הלבנות – מה זה אני רוצה שלוש בנות שיתקרבו ומששו וריחו יסתכלו ויגידו לנו איזו אבקה לבנה מרחוק זה היה נראה אותו דבר סתם, לבן אבל עכשיו אתם ריאות שלכל אחד יש תפיקים מאוד מוגדרים א"א לשים טלק בעוגה!
אז מה עם הבנות האפורות?
אני רוצה להקריא לכם הקראה:
הקראה
נסכם את זה מה זה?
סיעור מוחין: צומי – דבר טוב או רע?
ניסוי אבקות לבנות
אם לא ניתן לכל בת יחס אישי לא נגלה איזו אבקה היא!
צומי, תשומת לב, יחס, זהו צורך קיומי!
ודווקא למי שנראה אחר פחות כריזמטי, לא איש במה, בואו נתקרב, ניגע, נרגיש נבדוק נגלה מי הוא ומה הייחודיות שלו!
לפני 50 שנה נערך מחקר ברומניה על 2 קבוצות ילודים קבוצה א' האחיות עשו את כל הדרכים הטכניים במכניות: האכילו, החליפו, חיתלו, רחצו, נתנו מוצץ קבוצה ב' ילדים שנולדו באותו זמן באותו ביה"ח האחיות טפלו כמו שמטפלים בתינוקות. התוצאות של המחקר זה שהילדים מקבוצה א' גדלו להיות בעלי פיגור! 20 ילדים בעלי פיגור לעומת 100% בריאות בקבוצה השניה יחס זהו צורך קיומי! האדם לא יכול להתמודד בלי יחס!
ר' נח וינברג בספרו 48 דרכים לחכמה (שנח אגב קשור לימים הללו)
מדבר הרבה בדרכים: אהוב, אוהב את הבריות, נושא בעול עם חברו, המכיר את מקומו על הכרת הכוחות, הכרת המיוחדות של האדם. ונתינת במה לפרטים הללו. בספרו הוא מביא סיפור על יוסי שחוזר מהעבודה וברנש פוגש אותו ולא רוצה כסף הוא רוצה רק יחס!
איזה אבסורדי שודד יחס!
5 דקות של יחס אתה ממש גבוה, וגדול ויש לך שרירים, הרובה שלך ממש נוצץ, הוא יגלגל אותו מכל המדרגות! זה לא מה שהוא רוצה לשמוע? הוא רוצה לשמוע על הפנימיות שלו! אבל איך יכירו את הפנימיות שלו, את המיוחדות שלו אם לא יתנו לו יחס? למצוא את המיוחדות שבו שהופכת אותו לייחודי ולהתייחס לזה!
חלוקת דפים
אני רוצה עכשיו שנעשה שאלון אישיות של דוקטור פיל בדף תשובון אתם תסמנו את התשובה הכי נכונה.
ואז אנחנו נראה מה מיוחד בכל בת ובת.
אני רוצה רק לסיים במעשיה על אנשים שהיו צריכים לבור את הנהר אבל לא היה איך פתאום שמו לב האחד באבן ענקית נעלה על האבן הזאת ונעבור אמר ועשה אבל האבן לא זזה ממקומה. קם השני ואמר אני אסלול לה מסלול לקח את מקלו וחפר תעלה כדי שהאבן תוכל להתגלגל עד לנהר אך האבן זזה רק מעט נעמד השלישי ואמר זו לא בעיה בכלל החמור יסחב את האבן עד לנהר ואני אמר הרביעי אדחוף מאוחרה וכולם עברו את הנהר.
כל אחד הוסיף כל אחד היה בדרך שבה הוא סייע ורק כך הם עברו את הנהר.
יש לכן כח בנות! לכו עם זה תעלו על הבמה ותמחאו לעצמכם כפיים!